Strona główna » GRY KARCIANE » Towarzyskie » 11 bierze!
    11 bierze!
    Polecamy

    11 bierze!

    Dostępność: Dostępny

    Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 15,00 zł
    InPost Paczkomaty24 - 13,00 zł
    Kurier InPost - 15,00 zł
    Odbiór osobisty (Lublin - Niekasyno) - 0,00 zł
    Odbiór osobisty (Lublin) - 0,00 zł

    Numer katalogowy: 1

    Stan magazynowy:

    Stan produktu: Nowy

    Grupa wiekowa: 8+

    Autor: Wolfgang Kramer

    Liczba graczy: 2-7

    Czas gry: 20-30 min.

    Cena: 36,00 zł

    Cena katalogowa: 42,00 zł

    Oszczędzasz: 6,00 zł

    Ilość: szt.
    Dodaj do koszyka

    dodaj do schowka

    • Opis produktu
    • Recenzje produktu (0)

    Każdy kto lubi 6. bierze! pokocha 11. bierze!, w której liczba stosów dynamicznie się zmienia, co wymusza zmianę taktyki i strategii!

    Gracze zagrywają karty z ręki na stosy kart, znajdujące się na środku stołu. Na początku gry, każdy ma na ręce dziesięć kart, a na stole jest jeden stos, na który można zagrywać karty.

    W swojej turze gracz wybiera jedną kartę z ręki i wykłada na stos. Są dwie zasady zgodnie z którymi dokłada się karty:

    1. Wartości kart w stosie muszą być w kolejności rosnącej.

    2. Różnica wartości karty dokładanej i wierzchniej karty stosu nie może być wyższa niż dziesięć. Jeśli gracz nie ma żadnej karty, którą mógłby dołożyć zgodnie z tą zasadą, musi zebrać stos.

    Kiedy gracz zbiera stos, sam wybiera, który z nich chce zebrać. Nie może jednak przy tym przeglądać kart w stosach, ani sprawdzać ile ich jest. Zebrane karty bierze na rękę. Jeśli w stosie są więcej niż trzy karty, gracz otrzymuje kartę byka.

    Karty byków pozwalają na zagranie więcej niż jednej karty w turze, więc warto je zbierać, aby szybciej pozbyć się kart z ręki. Za każdym razem kiedy gracz zbiera stos, odkrywa się dwie karty ze stosu do dobierania - będą to nowe stosy. Dzięki temu liczba stosów się zwiększa, co wymusza na graczach zmianę taktyki i ciągłe myślenie nad kolejnym ruchem.

    Kiedy jeden z graczy zagrał wszystkie karty z ręki, runda dobiega końca. Następuje podliczenie ujemnych punktów. Gracze sprawdzają ile byczych głów znajduje się na kartach, które zostały im na ręce. To ich punkty ujemne, które należy zapisać. Rozgrywa się tyle rund, ilu jest graczy. Wygrywa osoba, która będzie miała najmniej ujemnych punktów!

    Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

    Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl