Strona główna » GRY PLANSZOWE » Strategiczne » Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild
    Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild

    Neuroshima Hex 3.0: Merchants Guild

    Dostępność:Dostępny

    Koszt wysyłki:od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Przesyłka pocztowa priorytetowa - 18,00 zł
    InPost Paczkomaty24 - 16,00 zł
    Kurier InPost - 18,00 zł
    Odbiór osobisty (Lublin) - 0,00 zł

    Stan magazynowy:

    Stan produktu:Nowy

    Grupa wiekowa:13+

    Liczba graczy:1-4

    Czas gry:30 min

    Cena: 30,00 zł

    Ilość: szt.
    Dodaj do koszyka

    dodaj do schowka

    • Opis produktu
    • Recenzje produktu (0)

    Gamble wkraczają na scenę

    Gildia Kupców to armia do Neuroshimy Hex, która skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed tobą poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii! 

    Gildii Kupców nikt nie brał na poważnie, bo co to za siła bez terytorium, bez flag, bez floty rozkrzyczanych gangerów na odpicowanych brykach. A jednak - gdy kolejny wędrowny handlarz przepada bez śladu i towaru, okazuje się, że stoją za nim gamble i koledzy. I ci koledzy, z pomocą tych gambli, potrafią zorganizować flotę, która pod ich flagą bierze i wjeżdża w to terytorium z misją edukacyjną. Nie uwierzysz, jak szybko ludzie łapią naukę o sile gambli i tych, którzy nimi obracają.

     

    • 17. armia

    Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku!

     

    • Gamble - waluta pustkowi

    Zmień myślenie o odrzucaniu żetonów i odkładaj te, które przyniosą ci najwięcej gambli, by opłacić cechy swoich jednostek.

     

    • Nowe wykorzystanie Inicjatywy

    Za odrzucony żeton otrzymasz tyle gambli, ile wynosi jego inicjatywa. Przed tobą decyzja: szybka jednostka na planszy albo budżet na cechy innych żetonów?

     

    • Magia pieniądza

    Czaruj gamblami, opłacając dodatkowe rany Snajpera, kontrakty na sieci, ciosy i strzały, czy zamianę zwykłych strzałów na snajperskie.

    Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

    Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

    Klienci zakupili także
    Pozostałe produkty z kategorii
    Hegemony

    Hegemony

    270,00 zł
    Biały Zamek

    Biały Zamek

    110,00 zł
    Wilki

    Wilki

    180,00 zł
    Era Innowacji

    Era Innowacji

    260,00 zł
    Oprogramowanie sklepu shopGold.pl